taswwg

مدونة متخصصة | في مجال التسويق الرقمي | وجميع مجالاته الأفلييت ماركتنج , الدروبشيبنج , التجارة الإلكترونية.

LightBlog

اخبار عاجلة

Цілком секретні секрети успіху для філій | Професійний довідник 2021

Поп-реклама очолювала найрідкісніші сцени за останні кілька років, оскільки експерти з електронного маркетингу вважають їх найефективнішим способом отримання прибутку від Інтернету, особливо для початківців.
Найрідкісніші поп-реклами - це простий спосіб заробити гроші, хоча деякі не можуть скористатися перевагами найрідкіснішої поп-реклами правильно.
До кінця цієї статті я гарантую вам, що ви повністю знаєте про ефективні способи монетизації від реклами Pop Lander та про те, як створювати успішні кампанії Pop Under.
На вибір є тисячі можливостей, і так багато різноманітних пропозицій , щоб розпочати тему дуже просто

Ось що буде висвітлено в цій статті:

  • Які найрідкісніші поп-реклами? Як це працює?
  • Чи найрідкісніші поп-реклами підходять для початківців?
  • Що потрібно для початку?
  • Які типи пропозицій / напрямків приносять прибуток?
  • Переваги та недоліки маркетингу поп-рідше
  • Висновок

Які найрідкісніші поп-реклами? Як це працює?

Оголошення Pop Under - це веб-сторінка, яка відображається відвідувачеві під час перегляду веб-сайту, що містить рекламу Pop Under
Дозвольте мені пояснити вам це простіше, ви коли-небудь завантажували фільми та серіали з перегляду сайтів?
Якщо ви це зробите, ви точно побачите рекламу Боба Андерса.
Більшість з вас знають, як виглядає ця реклама, але для отримання додаткових пояснень припустимо, що ви:
1- Відвідайте веб-сайт, а потім клацніть на посилання, щоб завантажити або переглянути фільм
2- У браузері за оригінальним сайтом з’являється нова вкладка
У цьому різниця між
  • Поп-рідше: ви натискаєте посилання, і ви залишаєтеся на тій самій сторінці, а за оригінальною вкладкою, що з’являється перед вами, відкривається нова вкладка.
    У випадку реклами, яка не з’являється, відвідувач побачить сторінку пізніше під час перегляду вкладок, над якими працює.
  • Спливаюче: Ви натискаєте на посилання, і воно відкриває нову вкладку, і перед вами з’являється сайт

Найрідкісніші поп-реклами
Звичайно, деякі називають найрідкіснішу поп-рекламу "настирливою рекламою", оскільки відвідувач не натискав на неї безпосередньо, а навпаки, реклама з'являлася автоматично.
На відміну від інших методів реклами, таких як Facebook, Google Ads, де ви платите за кліки, коли відвідувач добровільно натискає оголошення.
Тут вам цікаво, яка користь від реклами? Чому відвідувач може взаємодіяти з рекламою, коли він хоче переглянути оригінальний сайт, а не рекламу?
Є багато причин, чому відвідувач взаємодіє з вашою рекламою, а ваша робота як афілійованого маркетолога полягає в тому, щоб переконати відвідувача в тому, що те, що ви пропонуєте, справді коштує їх часу, як це роблять професіонали.

Чи найрідкісніші поп-реклами підходять для початківців?

Не тільки підходяща, але і найкраща стратегія для початківців, які вивчають партнерський маркетинг
З кількох причин:
  • Більшість поп-рідкісних рекламних мереж мають мінімальний депозит, який відповідає вашим можливостям (мінімальний - 10 доларів США для відвідувачів!)
  • Низький рівень відвідувачів у порівнянні з Facebook , Google Ads
  • Вам не потрібно турбуватися про рекламу та банери - просто дбайте про цільові сторінки
  • Створюючи кампанію на Facebook, вам доведеться турбуватися про закриття свого облікового запису, створення реклами, створення цільових сторінок, приховування їх від Facebook (Facebook забороняє багато пропозицій афілійованого маркетингу)
  • Навпаки, мобільна реклама може спрямовувати відвідувачів безпосередньо на цільову сторінку
Так, ваш обліковий запис може бути заборонено - лише якщо ви розміщуєте оголошення, що порушують службу, і після попереджень кілька разів до припинення реклами, на відміну від Facebook або Google, які можуть закрити ваш рахунок без попередження!
Які негативи?
Жорстка конкуренція, оскільки менша вартість спливаючих оголошень робить тему відносно складнішою, оскільки є й інші, які мають ті самі цілі, що й ти, і всі хочуть перемогти.
Тим не менше, це найбільш підходящий спосіб вивчити партнерський маркетинг, оскільки він дізнається, як відстежувати , як створювати цільову сторінку , A / B тестування , а також як покращувати результати своєї кампанії.
Багато великих маркетологів в арабському світі та у світі отримували свої перші прибутки завдяки найрідкіснішим поп-рекламам.
لماذا؟
Коротше кажучи, отримання цільових сторінок, завантаження їх на ваш сервер та додавання програмного забезпечення для відстеження переходів може зайняти максимум годину-дві.
Чи є щось простіше, ніж це?

Що вам потрібно, щоб розпочати роботу як філія ?

Вам потрібно витратити трохи часу на підготовку першої кампанії так:
  • Зареєструйте рахунок у афілійованій компанії, і це не займе багато часу
  • Знайте платформу відстеження, на яку ви маєте намір покластися
  • Порівняйте ефективні інструменти побудови цільових сторінок і виберіть той, який вам найпростіший
  • Знайдіть і зберіть інформацію про своїх конкурентів, щоб виділитися серед них
  • Виберіть хостинг-компанію, з якою ви будете взаємодіяти

Декілька кроків, які потрібно почати з:

1- Ресурси руху:

Більшість рекламних компаній - включаючи мережу відвідувачів - пропонують найрідкіснішу послугу поп-реклами .
Ви можете вибрати найкращу та найефективнішу мережу для своїх кампаній та розпочати негайно

2-  Партнерські мережі маркетингу :

Список деяких захищених мереж:
  • Мобідея
  • Clickdealer
  • ArabyAds

3- Цільові сторінки

Вам потрібно буде створити цільову сторінку, на яку можна пересилати відвідувачів
Якщо у вас є інформація про HTML та CSS, це буде для вас дуже легко.
Якщо вам подобаються прості методи, все, що вам потрібно зробити, - це використовувати шпигунське програмне забезпечення та завантажувати цільові сторінки, які вже використовують інші маркетологи, а потім модифікувати їх відповідно до вашої кампанії.
Звичайно, найкраще створити цільову сторінку самостійно, і це деякі професійні інструменти створення цільової сторінки .

Кілька важливих порад при створенні цільових сторінок

  • Вибирайте прості зображення
Пам'ятайте, що ви досягли відвідувача за допомогою реклами. Тож відвідувачі вирішать менш ніж за секунду, хочуть вони натиснути на вашу сторінку чи ні! Не намагайтеся відволікати відвідувача занадто великою кількістю деталей. Передайте своє повідомлення швидко і чітко.
  • Пришвидшіть завантаження сторінок
Я писав попередню статтю про те, як покращити швидкість веб-сайту . Це один з найважливіших моментів для мобільних реклам, особливо якщо ви спрямовуєте свої кампанії до країн другого / третього світу. Ці країни мають дуже низьку швидкість Інтернету, тому зробіть ваші файли якомога меншими
  • Написати привабливий вмістОсь 6 перевірених кроків для написання цікавих оголошень для вашої цільової сторінки

4- Використовуйте програмне забезпечення для відстеження конверсій, яке відповідає вашим потребам

Тут ви можете побачити, які боти найкращі та як інтегрувати їх у мережу відвідувачів
  •  ми
  • AdsBridge
  • Процвітати
  • Фуннелюкс
  • Бемоб

5- сервери (хостинг)

Якщо ви користуєтеся компаніями , що надають безкоштовний хостинг або хостинг , знайте, що ви марно витрачаєте свої гроші
Натомість покладайтесь на послуги, які відповідають вашим потребам, ось кілька статей, які допоможуть вам
  • Як вибрати хостинг-компанію
  • Найважливіші компанії з безкоштовного хостингу  (я рекомендую їх лише в тому випадку, якщо ви спробуєте спочатку певні пропозиції)
  • Найкращі хостингові компанії

6- Інструменти для моніторингу конкурентів

Інструменти для вивчення конкурентів " шпигунські інструменти " в Інтернеті дозволяють побачити, що вони роблять, і, отже, ви можете вивчити ці кампанії та додати свою особливість, яка відрізняє її від інших.
Ви можете переглянути найважливіші шпигунські інструменти, щоб  вибрати найбільш підходящий для вас:
  • SEMrush
  • Складність
  • Adbeat
  • Анстрекс
  • WhatRunWhere
  • SpyOver
  • Оголошення власного оголошення
  • AdVault

Які типи пропозицій та напрямки, що дозволяють досягти результату?

Є багато пропозицій, у яких ви знайдете багато з них у партнерських мережах (афілійований маркетинг ), зокрема:
  • Мобільна реклама
  • Електронна комерція
  • Криптовалюта
  • Мобільні програми
  • Записи генерації свинцю
  • Лотереї лотереї
  • Демонстраційні випробування
  • Дивіться онлайн-трансляцію

Переваги / недоліки поп-реклами зустрічаються рідше

"Жодна рекламна система не підходить для всіх, кожна система має свої сильні та слабкі сторони".
Навіть реклама в Google і Facebook також має свої переваги та недоліки, і якщо ви раніше працювали з ними, звичайно, ви стикалися з труднощами чи часом втратами.

Переваги поп-рідкісних оголошень:

  • Легкість і швидкість запуску
    Поп-рідше - це один із найшвидших способів розпочати роботу як афілійований партнер. Ви реєструєте обліковий запис у джерелі відвідувача (рекламна мережа) та партнерській маркетинговій мережі, вибираєте план у програмі платформи відстеження, після чого завантажуєте цільові сторінки в хостингову компанію та починаєте.
    Ви можете використовувати цільові сторінки, які вже існують через шпигунське програмне забезпечення, щоб заощадити час
  • Виключення легкого націлювання на будь-який сайт
    Ви можете націлити або виключити будь-який сайт, як вам подобається, і це один з найважливіших факторів успіху поп-рідкісних кампаній
  • Дешеві кліки
    Насправді ціни дуже дешеві, починаючи з 20 центів за тисячу відвідувань, що дуже дешево
  • Вам не доведеться турбуватися про свою рекламу.
    Одне з найскладніших моментів бути афілійованою особою - це вартість. Ви хочете мати високий рівень стиснення.
    У спливаючих оголошеннях ви економите собі клопоту з відстеженням співвідношення кліків до конверсії, оскільки відвідувач переходить безпосередньо на цільову сторінку.
    Ось чому власні оголошення або оголошення з КПП не є кращими для початківців, оскільки в цьому випадку у вас буде більше, ніж одна змінна, яка намагається покращити між собою.
  • Гнучкість у роботі
    з Facebook або Google. Ваш обліковий запис може бути закритий у будь-який момент і не дозволить розміщувати багато оголошень. Опції Pop Under доступні, якщо ви не порушуєте умови надання послуг
  • Менеджер облікових записівДеякі рекламні мережі пропонують вам послугу менеджера облікових записів, яка допомагає керувати кампанією та покращувати результати, наприклад, мережа відвідувачів

Недоліки поп-рідкісних оголошень:

  • Результати кампаній нестабільні (саме тому Мережа відвідувачів призначає менеджера облікових записів рекламодавцям)
    шанси отримати рентабельність інвестицій великі, але їх не очікують, оскільки трафік завжди оновлюється.
  • Важко розширити
    Важко вдосконалити кампанію, якщо ви не маєте досвіду та постійно вдосконалюєте ефективність кампанії вдень та вночі

  • Ця ставка RTB вказує на силу конкуренції, якість відвідувань та велику кількість прибутку, який отримують конкуренти, тому кожен рекламодавець намагається залучити якомога більшу кількість відвідувачів для збільшення конверсій та прибутку